آرسام  آرسام ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

آرسام من

پسرم 15 ماهه شد

1393/8/28 11:28
نویسنده : مامان
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشكل مامان . عزيز دلم دو روز پيشمنو عشقم ماهه شدي مباركه انشااله صد ساله بشي . اين روزا داريم خونمونو عوض ميكنيم . به خاطر اينكه به اداره و خونه مادر جون نزديك بشيم اينجوري صبحها بيشتر كنارت ميمونم و برا اينكه به موقع برسم اداره عجله نميكنم . به مادرم نزديك ميشيم كه خيلي خوبه برا بردن و آوردنت مشكلي نداريم . خلاصه اينكه درگير جمع و جور كردن وسايليم و تو هم كه انگار دنيا رو بهت دادن كلي از اين اوضاع و احوال خوشحالي و هر چي بخواي در دسترسته خدا بخير بگذرونه متنظر همين ديشب يه لحظه ازت غافل شدم دير رسيده بودم شمع تولدت رو خورده بودي متفکر احتمالا فك كردي شكلاته خنده . تازه كاراي خطرناكم ميكني سراغ پريز برق ميري سوكت تلفنو و مودمو ميزني تو پريز كلي بايد مراقبت باشم عزيز دلم قربون شلوغ كاريات سالم باش و هميشه پر انرژي و پر تلاش .

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مرمر
28 آبان 93 12:21
سلام 15 ماهگیت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرسام من می باشد