آرسام  آرسام ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

آرسام من

باران که بند بیاید تازه خاطره ها شروع می کنند به چکیدن

1393/12/20 8:08
نویسنده : مامان
603 بازدید
اشتراک گذاری

نبودنت در من قدم می زند و من زیر باران

تو دور میشوی ، من خیس

این دلبری های بهار است

نیامده دیوانه می کند کوچه را از تنهایی !

امروز 20 اسفنده . آرسام مامان نميدوني چه هواييه از ديشب داره بارون مياد . حس و حال عيد و سال جديده . لباساي عيدتو يه ماهي ميشه برات گرفتم كفشاتو خيلي دوس دارم كالج زرشكي خيلي هم بهت مياد. فدات بشم ، خوردني من . البته خريداي خودم و بابايي هنوز تموم نشده همش ميگم امروز ميرم فردا ميرم .... امسال هم با همه خوبيا و بدياش داره تموم ميشه خوشحالم كه كنارمي حست ميكنم

به شادي تو شادم .....

 

يهو ياد دوران دبستانم افتادم يادش بخير............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کوثر
26 اسفند 93 12:21
ون و پنیر و سبزی میبوسمت بلرزی نون پنیر و گندم یادت تو قلبه مردم نون و پنیر و فندق لبت همیشه خندون نون و پنیر و رامک! آرسام جون عیدت مبارک.به وب منم سربزنید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرسام من می باشد