آرسام  آرسام ، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

آرسام من

اولين هاي آرسام

1393/6/31 9:11
نویسنده : مامان
305 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزيزم اين مطلبو بايد قبلا ميذاشتم اما يادم رفته بود امروز كه رفتم وبلاگ يكي از دوستاي ناز و خوشكلت گفتم براي تو هم اين مطلبو بذارم . پسر گلم اولين دندونت 5 ماه و 27 روزگيت دراومد اما جشن دندونيتو عيد نوروز يعني وقتي تقريبا هفت ماهه بودي گرفتم چون تعطيل بود و خاله ها همه ميامدن بيرجند و دور هم بوديم اما متاسفانه عكس نگرفتم منو ببخش غمگین اولين چهار دست و پا رفتنتو حدود شش و نيم ماهگيت بود بعد كم كم ياد گرفتي وايستي و اولين قدماي خوشكلتو از ده ماهگي برداشتي اولين كلمه هم كه گفتي بابا بود بعد مامان ،‌دد ،‌ آبه،‌ پ پ،‌ عمه،‌ اكبَ (اكبر)،‌ توپ، من، كق(برق)  و روز به روز دايره لغاتت بيشتر ميشه ان شااله هميشه موفق و سربلند باشي ...

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرسام من می باشد