آرسام  آرسام ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

آرسام من

عزيزم هديه من برات يه دنيا عشقه . بودنت تو زندگيم برام درست مثل بهشته

1393/5/26 8:32
نویسنده : مامان
607 بازدید
اشتراک گذاری

يك سال از روزي كه خداوند تو رو به ما هديه داد و به اين دنيا اومدي تا من مادر بشم گذشت . خدا رو شكر به خاطر اين نعمت بزرگ . 26 مرداد 1392 ساعت 10:30 صبح تو بيمارستان شهيد دكتر رحيمي شهرستان بيرجند براي اولين بار روي مثل ماهت رو ديدم هرچند كه تو رويا تو رو ديده بودم اما اولين بار كه لمست كردم و صداي گريتو شنيدم انگار خودمم وارد يه دنياي تازه شدم كه خيلي برام جذاب و زيباست دنيايي كه به من مسووليتاي جديد و خطير ميده تا تمام تلاشمو بكنم كه فرد مفيدي واسه خودت و بقيه بشي . واقعا توصيف لحظه اي كه به دنيا اومدي برام سخته حس و حال قشنگي كه داشتم همه اون دردا كه در عين سختي شاد و دلچسب بود و با ورودت به اين دنيا فراموش شد . باورم نميشد مادر شدم من كه ته تقاري خونواده بودم تازه دوره كارشي ارشد رياضي محض رو تموم كرده بودم به فكر ادامه تحصيل بودم حالا مسووليت يه انسان رو دوشم گذاشته شده بود . خدايا اين توانايي و دانايي رو به من بده كه بتونم امانتي كه بهم دادي رو خوب تربيت كنم ...

 

عزیزم ! یک بهار ، یک تابستان ، یک پاییز و یک زمستان را دیدی

از این پس همه چیز تکراریست ....

جز محبت و محبت و محبت.

پسندها (1)

نظرات (2)

نیلوفر
1 شهریور 93 12:10
فروش عروسک های دستبافت و قابل شستشو گل های کریستالی و..... با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
مامان عاطفه
11 شهریور 93 7:59
ماشالا به این آقا آرسام گل و خوشتیپ....خدا حفظش کنه الهی
مامان
پاسخ
خيلي ممنون با اجازتون وبلاگتونو لينك كردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرسام من می باشد