آرسام  آرسام ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

آرسام من

جشن تولد يكسالگي گل پسرم

1393/5/25 8:57
نویسنده : مامان
575 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز جمعه جشن تولد يكسالي تو گرفتيم البته دو روز جلوتر چون تولدت مي افتاد روز يكشنبه و منم نمي تونستم كارا رو انجام بدم برا همين  پنجشنبه رو مرخصي گرفتم تا يه تولد خوشكل مثل خودت برات بگيريم . روز پنجشنبه با بابا رفتيم خريد و چيزايي كه لازم بود رو گرفتيم البته براي درست كردن كارتاي دعوت و تزيينات كه با تم كفشدوزك بود از دو ماه قبل دست بكار شدم . دو هفته قبلشم بردمت آتليه با ست كفشدوزك اتاقت ازت عكس گرفتم تا روزتولد بذارم رو پايه ،عكست خيلي خوب شد . با كمك هانيه و بنيامين و بابا مبلا رو جمع كرديم ، پذيرايي رو مرتب كرديم ، صندليارو چيديم و تزيينات و .... منم مشغول شدم به درست كردن دسر و ژله . روز جمعه هم كه كيك مرغ و ساندويچارو درست كرديم ، همه چي آماده بود . مهمونا كم كم اومدن و ازونجاييكه شما با خواب ميونه خوبي نداري و دور و برتم شلوغ بود درست حسابي نخوابيدي و كمي بداخلاق بودي ولي يواش يواش خوب شدي مثل همه تولدا آهنگ و شادي و خنده و پذيرايي و ... تا رسيد موقع بازكردن كادوها قربونت برم روي دوچرخت كه كادوي مامان بزرگ و بابا بزرگ بود نشسته بودي با كادوها سرگرم بودي من و بابا هم برات يه استخر بادي با طرح قارچ گرفتيم بقيه هم كه سنگ تموم گذاشتن دستشون درد نكنه . بعدم كه شام و دسر و بازم شادي و آهنگ تا اينكه خوابت برت و مهمونا برا اينكه راحت باشي رفتن ... حالا من موندمو يه خونه كه بايد مرتبش ميكردم البته خاله ها خيلي كمكم كردن دستشون درد نكنه . انشاله تولد صد سالگيت .....محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ارمیتا
26 مرداد 93 7:27
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
مامان
پاسخ
از اينكه به وبلاگ پسرم سر زديد خيلي ممنونم
مامان امیرعلی
27 مرداد 93 9:08
تولدت مبارک گل پسر انشالله صدساله شی مامانی نمی خواتیاز تولد و تزئیات واسه ما عکسی بذاری
مامان
پاسخ
ممنون كه پيام گذاشتين . حتما عكساشو ميذارم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرسام من می باشد